2013. szeptember 16., hétfő

Köszi!!

Kedves barátok!

Köszönöm, a szervezkedést, de úgy tűnik megoldódik a problémám.  A szomszéd hölggyel, össze ismerkedtem, és minden képen az örök barátnőm akar lenni.  Nem bánom...  de a bikini felsőjét nem engedem megint levenni, ha kettesben leszünk...     Igen Orsi, valamilyen Párizsi Hotelnek hívják, nem értettem pontosan a nevét.  Azt mondja mindenét megakarja osztani velem, mert én vagyok a leges-legjobb barátja.  Mit tehetnék?  Maradok még egy kicsit, nem akarom ilyen hirtelen magára hagyni.  Hozzánk meg ugye nem jöhet, mert Dubaiban ugyan van több nejűség, de otthon meg nincs. Asszony meg van.

7 megjegyzés:

  1. An oreg ha tud mosni, fozni ,takaritani akkor johettek haza!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. "Dubaiban ugyan van több nejűség, de otthon meg nincs." - ezen a mondatodon elgondolkoztam, hogy az "otthon"-t mire is értsem.:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, jaj! Az az áldott, jó szíved... :)

    VálaszTörlés
  4. De jöhet épp bejárónőnek, nem? Szerintem Jutka is örülne. :-)

    VálaszTörlés