2018. január 12., péntek

Ez van

Ez van


Álmomban mindent értek...

  Visszatérő álmomat fejtettem meg.  Eddig azt hittem csak álmodok, de rájöttem tegnap, ez igen is  valóság.  
  Többször repültem már az emberek között. A lábammal a földet nem érintve, kicsit magasabban az emberek fölött, között szálltam. Nem, nem mint Júlia, a fejük fölött, hanem csak egy kicsivel a föld  fölött.  Nem túl feltűnően, de azért aki látta, az álmélkodott: Nézd repül, pedig  szárnya sincs!   
   Általában csak úgy, olyan sebesen suhanok  mintha sétálnék. Olyan lassacskán, lebegve, az emberektől kiemelkedve, úgy egy-két fejjel magasabban repülök.  Szóval szállok, lebegek. 
    De tényleg, kik is azok, akik így tudnak röpködni, lebegve  csak nézelődni? Kik, milyen lények?  Hát persze!  Az angyalok!  Akkor nyilván, én is az vagyok!! 

       Egy igazi földre-szállt angyal vagyok.



     





2 megjegyzés: