2014. február 26., szerda

Születésnapunk után hárommal:))



8 megjegyzés:

  1. Ez előző nap volt:) Mert akkor négyet kellene írni:D

    VálaszTörlés
  2. EZT a kezet már láttam!
    És persze, olvadok a megtiszteltetéstől.
    Még ér, ugye, a jókívánság?

    VálaszTörlés
  3. Jó kis csapat! :)
    Örülök, hogy veletek lehettem,... ha csak a papírlapon is :)

    VálaszTörlés
  4. Ni, én kétszer is szereplek Libis kezében. :-)

    VálaszTörlés
  5. No de kit takar a szívem meg a szerelmem? :-O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elárulom neked, de el ne mond!

      Lelkeink szerelmes szívét. :-)))

      Törlés
    2. Tibor, mondtam már, hogy utolérhetetlen vagy?:)))

      Törlés
  6. Julius Caesar után szabadon: - Én is fiam, Brutus?? :)))

    Nem is tudok más írni: köszönöm, hogy papíron ott lehettem:)

    VálaszTörlés